torsdag 22 februari 2007

början på slutet

Vem trodde att jag skulle kasta mig ut i cybervärlden o blotta mig, ehrm... min själ? Äh, nu är det gjort i alla fall. Eftersom jag är en cynisk man, kommer jag inte att dela ut någon "dagens ros" eller något annat positivt trams som får andra att må bra. Tvärtom tänker jag dela ut en fet bajsmacka var gång och försöka stöta mig med allmänheten på alla möjliga vis!Det ska delas ut så många som möjligt och så ofta som möjligt. Lovar.

Då jag inte kommer på något annat underhållande eller intelligent att skriva om för tillfället, ansar jag ner denna första blogg till endast "bajsmackan". Alltså, mina damer och herrar, här kommer historiens första bajsmacka flygande, och den landar mitt på;


Brittans nya peruk..!!

Behöver jag säga mer? (tänkte väl det...)


(Observera att jag inte har något emot hennes nyrakade fula skalle, utan valet av hennes billiga peruk. Vad tänker kvinnan med, för hon måste banne mig ha råd med en finare?! Man hade ju kunnat hitta en mer kvalitétingivande peruk på alkisarna utanför Juneporten. Nä, mitt råd är att skaffa ett hederligt arbete och "a sense of taste")

Avslutningsvis och dagen till ära tänker jag döpa denna blogg till "brittans nya peruk". Det kan faktist låta lite roligt om man tänker efter. Se (hör) bara på P3, de har ju också lustiga namn på sina humortillställningar, "Clownen luktar bensin" är ett utmärkt exempel.

Det var den det.

1 kommentar:

eggsetter sa...

Den var klockren, Kulan! Kärlek!